• 17-11-2020, 01:15:52
    #10
    videolarınız ve içerikleriniz grafikerlerimize ışık oluyor teşekkürler
  • 17-11-2020, 01:16:36
    #11
    fikirtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanında aldım sanıyorum ama hesabım ele geçirilmişti ve ele geçiren kişi r10dan bazı kişileri dolandırmaya çalışmıştı, dolayısiyle banlanmıştı. Ban süresi falan bitti sanırım bu arkadaşta açığı kaçırmamış. Ama artniyetli durum olacağını düşünmüyorum, tasarımcı dayı tescilli bir markadır.


    Çok teşekkür ederim, ne mutlu örnek olabiliyorsam


    Niyetini bilmiyorum elbette ama ilk kez başıma gelmiyor, sosyal medyada sıkça yapmaya başladılar
    Taklitler aslını yüceltir
  • 17-11-2020, 01:16:38
    #12
    sametdemir38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam her gece yatmadan 2 doz tasarimci dayı şarkısını dinliyorum.
    Harbi mükemmel ya 😂
    Sık sık bende dinliyorum Özellikle Tk Studio nun parçası kanalıma çok uyumlu oldu

    Vindicta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Youtube'da içerikleriniz ana sayfama düştüğünde, önemli bir işim yoksa videolarınızı genellikle izliyorum. İçerikleriniz kaliteli, başarılarınızın devamını dilerim.
    Çok teşekkür ederim

    Softwareus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bionluktaki tasarimcidayi hanginiz?
    O bizzat benim
  • 17-11-2020, 01:17:26
    #13
    fikirtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sık sık bende dinliyorum Özellikle Tk Studio nun parçası kanalıma çok uyumlu oldu


    Çok teşekkür ederim


    O bizzat benim

    ha hocam siz r10 üyesi miydiniz? bana mesaj atmıştıniz görsellerini sağladiginiz 2d oyun için. size yazdım ama dönmediniz :d
  • 17-11-2020, 01:18:51
    #14
    AdviceDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    videolarınız ve içerikleriniz grafikerlerimize ışık oluyor teşekkürler
    Estağfurullah, Rica ederim

    Wasaque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taklitler aslını yüceltir
    Kesinlikle
  • 17-11-2020, 01:20:34
    #15
    Şarkı aklıma geliyor.. Haydee😊
  • 17-11-2020, 01:21:42
    #16
    Dayı da r10cu çıkmış ya çok sevindim (=
    Dayı yardımcı olacağım birşey olursa buradayım Foto Video anlamında (=
    Kolaylar gele severek takipteyiz dayıcım (=
  • 17-11-2020, 01:22:54
    #17
    ayoft.com
    İntro kafamın içinde bir yerlerde çalmaya başladı yine
  • 17-11-2020, 01:24:11
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bizim Tasarımcı Dayı Aslında Bizim Dayımız değilmiş 😊