fikirtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sık sık bende dinliyorum Özellikle Tk Studio nun parçası kanalıma çok uyumlu oldu


Çok teşekkür ederim


O bizzat benim

ha hocam siz r10 üyesi miydiniz? bana mesaj atmıştıniz görsellerini sağladiginiz 2d oyun için. size yazdım ama dönmediniz :d