Tasarımcı Dayı - R10 Kullanıcı Adı Hk.
26
●1.960
- 17-11-2020, 01:27:43@fikirtasarim; hocamın dediği gibi hiç bir alakam yoktur, daha öncede böyle bir markanın olduğunu bilmiyordum. Yaşımdan dolayı ve yaptığım meslekten ötürü bu kullanıcı adını aldım. Eğer r10'da devir oluyor ise @fikirtasarim; hocam isterse kullanıcı adını devir edebilirim.
- 17-11-2020, 16:42:16Kişisel algılama dostum, alınabiliyorsa alabilirsin elbette bunun kimseye bir zararı yok, sadece bu kullanıcı adının benimle ilgisi olup olmadığını soran çok olduğu için açıklık getirmek istedimtasarimcidayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Elbette öyleZeqap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
piyasada sıklıkla karşılaşıyorum ancak bu arkadaş için kesinlikle öyle bir iddia yok
- 19-01-2021, 00:30:30Merhabalar, mesaj kutun dolu olduğu için buradan yazıyorum; daha önce kullanıcı adıyla ilgili bir iletişimimiz olmuştu bu konu altında. R10 yönetimiyle görüştüm ve kullanıcı adını aktarmak mümkün şu an. Sadece bana yeni kullanıcı adının ne olmasını istediğini söylemen yeterli, daha sonra "tasarimcidayi" k.adını aktaracaklar. Bu düşüncen için de ayrıca teşekkür ederim.tasarimcidayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-01-2021, 01:07:27Konu dışı ama seni takip ediyorum videoların gerçekten güzel beğeniyorum esprilerinifikirtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
