• 17-11-2020, 01:27:43
    #19
    @fikirtasarim; hocamın dediği gibi hiç bir alakam yoktur, daha öncede böyle bir markanın olduğunu bilmiyordum. Yaşımdan dolayı ve yaptığım meslekten ötürü bu kullanıcı adını aldım. Eğer r10'da devir oluyor ise @fikirtasarim; hocam isterse kullanıcı adını devir edebilirim.
  • 17-11-2020, 01:47:07
    #20
    Zaten arkadaşta taklit ediyorum dememişki. yorum yapanların çoğu taklitler aslını yüceltir falan yazmış : D
  • 17-11-2020, 16:42:16
    #21
    tasarimcidayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @fikirtasarim; hocamın dediği gibi hiç bir alakam yoktur, daha öncede böyle bir markanın olduğunu bilmiyordum. Yaşımdan dolayı ve yaptığım meslekten ötürü bu kullanıcı adını aldım. Eğer r10'da devir oluyor ise @fikirtasarim; hocam isterse kullanıcı adını devir edebilirim.
    Kişisel algılama dostum, alınabiliyorsa alabilirsin elbette bunun kimseye bir zararı yok, sadece bu kullanıcı adının benimle ilgisi olup olmadığını soran çok olduğu için açıklık getirmek istedim

    Zeqap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten arkadaşta taklit ediyorum dememişki. yorum yapanların çoğu taklitler aslını yüceltir falan yazmış : D
    Elbette öyle piyasada sıklıkla karşılaşıyorum ancak bu arkadaş için kesinlikle öyle bir iddia yok
  • 19-01-2021, 00:30:30
    #22
    tasarimcidayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @fikirtasarim; hocamın dediği gibi hiç bir alakam yoktur, daha öncede böyle bir markanın olduğunu bilmiyordum. Yaşımdan dolayı ve yaptığım meslekten ötürü bu kullanıcı adını aldım. Eğer r10'da devir oluyor ise @fikirtasarim; hocam isterse kullanıcı adını devir edebilirim.
    Merhabalar, mesaj kutun dolu olduğu için buradan yazıyorum; daha önce kullanıcı adıyla ilgili bir iletişimimiz olmuştu bu konu altında. R10 yönetimiyle görüştüm ve kullanıcı adını aktarmak mümkün şu an. Sadece bana yeni kullanıcı adının ne olmasını istediğini söylemen yeterli, daha sonra "tasarimcidayi" k.adını aktaracaklar. Bu düşüncen için de ayrıca teşekkür ederim.
  • 19-01-2021, 01:07:27
    #23
    fikirtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    Bu konuda bir kaç mesaj geldiği için açıklama gereği duydum.
    R10 üzerinde açılmış olan yeni @tasarimcidayi; hesabının benimle hiçbir ilgisi yoktur.
    O nedenle bu hesap üzerinden yapılan hiçbir konu veya içerikte benimle ilişkilendirilmesin rica ederim
    R10 ailesine sevgi ve saygılarımla.
    Konu dışı ama seni takip ediyorum videoların gerçekten güzel beğeniyorum esprilerini
  • 19-01-2021, 01:49:25
    #24
    Hocam yok mu r10 da satış yapan insanlardan esinlenip tekrardan video çekmeniz? (takipçi siteleri, 50tl 150tl tasarım vs)
  • 19-01-2021, 15:25:36
    #25
    EmrullahERTAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yok mu r10 da satış yapan insanlardan esinlenip tekrardan video çekmeniz? (takipçi siteleri, 50tl 150tl tasarım vs)
    Yakında 😊
  • 19-01-2021, 15:41:30
    #26
    Gece uyumadan önce kesinlikle bir videonu izlerim r10 içeriklerini dört gözle beklemekteyim. Başarılar.
  • 19-01-2021, 17:46:15
    #27
    🚀 Kurumsal SEO Ajansı 🚀
    Vay dayım sizde mi aramızdasınız videolarınız harika başarılarınızın devamını dilerim.