hocam siz niye tasarimcidayi kullanıcı adını almadınız?
Zamanında aldım sanıyorum ama hesabım ele geçirilmişti ve ele geçiren kişi r10dan bazı kişileri dolandırmaya çalışmıştı, dolayısiyle banlanmıştı. Ban süresi falan bitti sanırım bu arkadaşta açığı kaçırmamış. Ama artniyetli durum olacağını düşünmüyorum, tasarımcı dayı tescilli bir markadır.
Görsel iletişim tasarımı öğrencisi olarak videolarınızı severek izliyorum hocam. Güzel bir rehber oluyorsunuz bize
Çok teşekkür ederim, ne mutlu örnek olabiliyorsam
Biline biline taklit edildiğiniz bir durumsa, bazı şeyleri başarmışsınız demektir
Niyetini bilmiyorum elbette ama ilk kez başıma gelmiyor, sosyal medyada sıkça yapmaya başladılar