• 17-11-2020, 01:09:19
    #1
    Merhabalar,
    Bu konuda bir kaç mesaj geldiği için açıklama gereği duydum.
    R10 üzerinde açılmış olan yeni @tasarimcidayi; hesabının benimle hiçbir ilgisi yoktur.
    O nedenle bu hesap üzerinden yapılan hiçbir konu veya içerikte benimle ilişkilendirilmesin rica ederim
    R10 ailesine sevgi ve saygılarımla.
  • 17-11-2020, 01:11:38
    #2
    hocam siz niye tasarimcidayi kullanıcı adını almadınız?
  • 17-11-2020, 01:11:07
    #3
    fikirtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    Bu konuda bir kaç mesaj geldiği için açıklama gereği duydum.
    R10 üzerinde açılmış olan yeni @tasarimcidayi; hesabının benimle hiçbir ilgisi yoktur.
    O nedenle bu hesap üzerinden yapılan hiçbir konu veya içerikte benimle ilişkilendirilmesin rica ederim
    R10 ailesine sevgi ve saygılarımla.
    Görsel iletişim tasarımı öğrencisi olarak videolarınızı severek izliyorum hocam. Güzel bir rehber oluyorsunuz bize
  • 17-11-2020, 01:12:55
    #4
    Google 1. Sayfa Garantili
    Biline biline taklit edildiğiniz bir durumsa, bazı şeyleri başarmışsınız demektir
  • 17-11-2020, 01:13:06
    #5
    Hocam her gece yatmadan 2 doz tasarimci dayı şarkısını dinliyorum.
    Harbi mükemmel ya 😂
  • 17-11-2020, 01:14:02
    #6
    t3az adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam siz niye tasarimcidayi kullanıcı adını almadınız?
    Neden acaba bende merak ediyorum hocam
  • 17-11-2020, 01:14:57
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Youtube'da içerikleriniz ana sayfama düştüğünde, önemli bir işim yoksa videolarınızı genellikle izliyorum. İçerikleriniz kaliteli, başarılarınızın devamını dilerim.
  • 17-11-2020, 01:15:02
    #8
    t3az adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam siz niye tasarimcidayi kullanıcı adını almadınız?
    Zamanında aldım sanıyorum ama hesabım ele geçirilmişti ve ele geçiren kişi r10dan bazı kişileri dolandırmaya çalışmıştı, dolayısiyle banlanmıştı. Ban süresi falan bitti sanırım bu arkadaşta açığı kaçırmamış. Ama artniyetli durum olacağını düşünmüyorum, tasarımcı dayı tescilli bir markadır.

    Wasaque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görsel iletişim tasarımı öğrencisi olarak videolarınızı severek izliyorum hocam. Güzel bir rehber oluyorsunuz bize
    Çok teşekkür ederim, ne mutlu örnek olabiliyorsam

    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biline biline taklit edildiğiniz bir durumsa, bazı şeyleri başarmışsınız demektir
    Niyetini bilmiyorum elbette ama ilk kez başıma gelmiyor, sosyal medyada sıkça yapmaya başladılar
  • 17-11-2020, 01:14:58
    #9
    fikirtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    Bu konuda bir kaç mesaj geldiği için açıklama gereği duydum.
    R10 üzerinde açılmış olan yeni @tasarimcidayi; hesabının benimle hiçbir ilgisi yoktur.
    O nedenle bu hesap üzerinden yapılan hiçbir konu veya içerikte benimle ilişkilendirilmesin rica ederim
    R10 ailesine sevgi ve saygılarımla.
    bionluktaki tasarimcidayi hanginiz?