• 14-11-2020, 15:26:07
    #10
    Nimes agri kesici ve
    D c ve cinko karışımı bir sase var.
    Bana cok iyi gelmişti
  • 14-11-2020, 15:32:00
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Sigara ve Alkol vur dibine , Alkol tüm pislikleri öldürmüş olur sonuşta alkolun belli bir derecesi var için rakı , votka felan bişeyiniz kalmaz.
    Sigara ise sigara zararlı ama içki ile iyi gider diye yanına yazdım yoksa onun bir etkisi yok
    Az neşelenin istedim , hocam çok çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin arkadaşların dediği gibi mevye , sebze ve aktarda satılan atom vesaire gibi içecekleri çok tüketerek direnç kazanın inşallah birşeyiniz kalmaz bunları yapınca bide ek olarak çok evham yapıp kafaya takmamaya çalışın.
  • 14-11-2020, 15:33:09
    #12
    HiLeveL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sigara ve Alkol vur dibine , Alkol tüm pislikleri öldürmüş olur sonuşta alkolun belli bir derecesi var için rakı , votka felan bişeyiniz kalmaz.
    Sigara ise sigara zararlı ama içki ile iyi gider diye yanına yazdım yoksa onun bir etkisi yok
    Az neşelenin istedim , hocam çok çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin arkadaşların dediği gibi mevye , sebze ve aktarda satılan atom vesaire gibi içecekleri çok tüketerek direnç kazanın inşallah birşeyiniz kalmaz bunları yapınca bide ek olarak çok evham yapıp kafaya takmamaya çalışın.

    Hocam aktardan atom istedim pis pis sırıttı. Başka adı var mı onun.
  • 14-11-2020, 15:34:04
    #13
    Geçmiş olsun Allah Acil Şifalar Versin bende dün test yaptırdım bakalım sonuç ne çıkacak bende hiç bir belirti yok 2 gün önce arkadaşlarda çıktı tedbir amaçlı yaptıdım.
  • 14-11-2020, 15:35:31
    #14
    Üyeliği durduruldu
    firtinalim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aktardan atom istedim pis pis sırıttı. Başka adı var mı onun.
    Valla hocam atom çayı diye geçer heryerde farklı adı varsada ben hiç duymadım.

    https://mcdn01.gittigidiyor.net/49265/492655720_0.jpg | benim aldığım paketlerdede atom çayı yazıyor hep aynı böyle küp şeklinde.
  • 14-11-2020, 15:35:37
    #15
    EnesTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba dostlar bugün Corona olduğumu öğrendim.
    dün test vermiştim hafif boğaz ağrısı vardı ve baş ağrısı

    Annem de ise tat alma,nefes darlığı, baş ağrısı gibi belirtiler vardı büyük ihtimalle annemden bana geçti

    Kız kardeşime de test yaptırmak istedik fakat 14 yaşında olduğu için yapmadılar

    Bana da 20 yaş altı olduğum için ilaç vermediler
    (19 yaşına girmek üzereyim)

    Yani kısaca anneme bir kutu ilaç verdiler ben ve kardeşime bir şey verilmedi evde kendi kendime atlamaya çalışacağım neler yapmam lazım hiç bir fikrim yok şuan sadece ayrı odalarda karantinayız.

    70 yaşında babam ( Ağır engelli, felç hastası) ve 68 yaşında annem hiç bir tedavi görmeden atlattı. Ateş yüksek olduğu zamanlarda Parasetamol içeren ilaçlar kullandılar sadece. Diğer arkadaşların dediği gibi vitamin almaya özen gösterin. Allah şifa versin.
  • 14-11-2020, 15:42:21
    #16
    Şuan belirtileriniz çok yüksek belirtiler değil ayrı odalarda kalmaya özen gösterin bol bol su için evde ufak agirliksiz hareket ve spor yapın bol bol uyuyun ve spor yapın beslenmenizi çok iyi yapın geçmiş olsun.
  • 14-11-2020, 15:43:30
    #17
    gakko23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    70 yaşında babam ( Ağır engelli, felç hastası) ve 68 yaşında annem hiç bir tedavi görmeden atlattı. Ateş yüksek olduğu zamanlarda Parasetamol içeren ilaçlar kullandılar sadece. Diğer arkadaşların dediği gibi vitamin almaya özen gösterin. Allah şifa versin.
    Parol kullanabilirsiniz. Etken maddesi parasetamol olması lazım ateş düşürücü ev ağrı kesici özelliği var.
    Ama tabiki de doktora danışın. Viral enfeksiyon olduğu için Aspirin kullanmayın. Bilinçsiz kullanım ölümle sonuçlanabilir. Genelde kan pıhtısı için Aspirin kullaniliyor fakat bizim halkimkx kulaktan dolayı sever doktor izni olmadan kullanmayın.
  • 14-11-2020, 15:57:50
    #18
    Geçmiş olsun hocam