EnesTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba dostlar bugün Corona olduğumu öğrendim.
dün test vermiştim hafif boğaz ağrısı vardı ve baş ağrısı

Annem de ise tat alma,nefes darlığı, baş ağrısı gibi belirtiler vardı büyük ihtimalle annemden bana geçti

Kız kardeşime de test yaptırmak istedik fakat 14 yaşında olduğu için yapmadılar

Bana da 20 yaş altı olduğum için ilaç vermediler
(19 yaşına girmek üzereyim)

Yani kısaca anneme bir kutu ilaç verdiler ben ve kardeşime bir şey verilmedi evde kendi kendime atlamaya çalışacağım neler yapmam lazım hiç bir fikrim yok şuan sadece ayrı odalarda karantinayız.

70 yaşında babam ( Ağır engelli, felç hastası) ve 68 yaşında annem hiç bir tedavi görmeden atlattı. Ateş yüksek olduğu zamanlarda Parasetamol içeren ilaçlar kullandılar sadece. Diğer arkadaşların dediği gibi vitamin almaya özen gösterin. Allah şifa versin.