• 14-11-2020, 15:18:16
    #1
    Merhaba dostlar bugün Corona olduğumu öğrendim.
    dün test vermiştim hafif boğaz ağrısı vardı ve baş ağrısı

    Annem de ise tat alma,nefes darlığı, baş ağrısı gibi belirtiler vardı büyük ihtimalle annemden bana geçti

    Kız kardeşime de test yaptırmak istedik fakat 14 yaşında olduğu için yapmadılar

    Bana da 20 yaş altı olduğum için ilaç vermediler
    (19 yaşına girmek üzereyim)

    Yani kısaca anneme bir kutu ilaç verdiler ben ve kardeşime bir şey verilmedi evde kendi kendime atlamaya çalışacağım neler yapmam lazım hiç bir fikrim yok şuan sadece ayrı odalarda karantinayız.

  • 14-11-2020, 15:19:19
    #2
    hocam ilaçlar sadece destek oluyor herhangi bir tedavi değiller
    bol bol vitaminli ÅŸeyler yiyin meyve sebze
  • 14-11-2020, 15:19:27
    #3
    Geçmiş olsun Rabbım. Şifa versin
  • 14-11-2020, 15:21:46
    #4
    Bol bol c vitamini kardeşim başka çözümü yok maalesef bende yeni atlattım bol bol c vitamini tüket
  • 14-11-2020, 15:23:01
    #5
    Geçmiş olsun Allah Acil Şifalar Versin
  • 14-11-2020, 15:23:31
    #6
    Öncelikle rabbim şifa versin, hocam yemenize içmenize dikkat edin.Herşey en önemlisi motivasyon, motivasyon, motivasyon.Tabii bol bol vitamin takviyeside almanız şart.Tekrardan geçmiş olsun.
  • 14-11-2020, 15:23:42
    #7
    Merhabalar öncelikle geçmiş olsun , 4.gün önce kayın validem ve kayınpederime de aynı şekilde tanı konuldu , ilaçlar sadece hafif atlatmanıza yardımcı oluyor dendi sağlık çalışanları tarafından.

    En büyük tavsiyemiz biz öyle yaptık uzaktan destek ile , Portakal , mandalina , bol bol yeşillik salata (en az 2 limonlu) ortalama ve özellikle çaydanlıkta kuru tarçın demleyip içiriyoruz ,

    50-55 yaşlarındalar ve kayınpederim , astım hastası olmasına rağmen şuan için ağır bir durum söz konusu değil.

    Tekrar geçmiş olsun , kesinlikle yorumum tavsiye amaçlıdır.
  • 14-11-2020, 15:25:00
    #8
    Geçmiş olsun Allah Acil Şifalar Versin
  • 14-11-2020, 15:25:13
    #9
    Hocam ben de oldum bol bol vitaminli şeyler tüket ben şuan iyiyim