Merhabalar öncelikle geçmiş olsun , 4.gün önce kayın validem ve kayınpederime de aynı şekilde tanı konuldu , ilaçlar sadece hafif atlatmanıza yardımcı oluyor dendi sağlık çalışanları tarafından.
En büyük tavsiyemiz biz öyle yaptık uzaktan destek ile , Portakal , mandalina , bol bol yeşillik salata (en az 2 limonlu) ortalama ve özellikle çaydanlıkta kuru tarçın demleyip içiriyoruz ,
50-55 yaşlarındalar ve kayınpederim , astım hastası olmasına rağmen şuan için ağır bir durum söz konusu değil.
Tekrar geçmiş olsun , kesinlikle yorumum tavsiye amaçlıdır.