• 09-11-2020, 10:24:13
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Forumda gezerken duygulandım...
    Bayadır iltifat almıyordum teşekkürler r10 ağlıyorum şuan
  • 09-11-2020, 10:24:53
    #2
    Geliyor beklenmekte olan 😁
  • 09-11-2020, 10:25:05
    #3
    Bıkkınlık geldi 😩
  • 09-11-2020, 10:25:30
    #4
    Ekranda kücük bir nokta geziyor onu fare ucuyla yakaladıgınızda bu bildirim cıkıyor.
  • 09-11-2020, 10:25:34
    #5
    Aramıza hoş geldin

    Edit: 1 yıldır ilk defa mı gördün?
  • 09-11-2020, 10:25:45
    #6
    • R10 Yaşı
      1 Yıl 2 Ay
    Biraz geç olmuş ama
  • 09-11-2020, 10:26:01
    #7
    SaMuSiA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aramıza hoş geldin
    Olay nedir çözemedim ama hoşbuldum ♥
  • 09-11-2020, 10:27:39
    #8
    Hocam bu uyarı çıkınca 5 dakikalığına moderatör oluyorsunuz, nasıl denk geldi
  • 09-11-2020, 10:29:43
    #9
    WAwebtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekranda kücük bir nokta geziyor onu fare ucuyla yakaladıgınızda bu bildirim cıkıyor.
    Bende o noktayı ilk küçük böcek sandım ekranı mıncıklıyordum meğerse r10'un kendi şeyiymiş bilmiyordum. Bugünde onu yakalayınca bunun geldiğini öğrendim