r10.net aşık oldu galiba :D (Ağlıyorum) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10.net aşık oldu galiba :D (Ağlıyorum)
14
●
412
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
r10.net aşık oldu galiba :D (Ağlıyorum)
1
2
09-11-2020, 10:24:13
#1
ZEOSLUM
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Forumda gezerken duygulandım...
Bayadır iltifat almıyordum teşekkürler r10
ağlıyorum şuan
09-11-2020, 10:24:53
#2
Tozbulutu
Geliyor beklenmekte olan 😁
09-11-2020, 10:25:05
#3
abayt
Bıkkınlık geldi 😩
09-11-2020, 10:25:30
#4
WAwebtr
Ekranda kücük bir nokta geziyor
onu fare ucuyla yakaladıgınızda bu bildirim cıkıyor.
09-11-2020, 10:25:34
#5
SaMuSiA
Aramıza hoş geldin
Edit: 1 yıldır ilk defa mı gördün?
09-11-2020, 10:25:45
#6
EnesCanturk
R10 Yaşı
1 Yıl 2 Ay
Biraz geç olmuş ama
09-11-2020, 10:26:01
#7
ZEOSLUM
SaMuSiA adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aramıza hoş geldin
Olay nedir çözemedim ama hoşbuldum ♥
09-11-2020, 10:27:39
#8
kalipsotr
Hocam bu uyarı çıkınca 5 dakikalığına moderatör oluyorsunuz, nasıl denk geldi
09-11-2020, 10:29:43
#9
ZEOSLUM
WAwebtr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ekranda kücük bir nokta geziyor
onu fare ucuyla yakaladıgınızda bu bildirim cıkıyor.
Bende o noktayı ilk küçük böcek sandım ekranı mıncıklıyordum meğerse r10'un kendi şeyiymiş bilmiyordum. Bugünde onu yakalayınca bunun geldiğini öğrendim
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler