Konu
r10.net aşık oldu galiba :D (Ağlıyorum)
09-11-2020, 10:24:13
#1
ZEOSLUM
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Forumda gezerken duygulandım...
Bayadır iltifat almıyordum teşekkürler r10
ağlıyorum şuan