r10.net aşık oldu galiba :D (Ağlıyorum)
14
●412
- 09-11-2020, 10:30:44Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Tek bir şey daha deme.. Neden biliyor musun ? Çünkü inanırım.kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-11-2020, 10:32:53O nokta yüzünden manitörü kontrol ediyorum sürekli pikseli mi gitti diyeWAwebtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-11-2020, 10:37:29https://www.r10.net/r10-sik-sorulan-...yan-nedir.htmlZEOSLUM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

ağlıyorum şuan