• 09-11-2020, 10:30:18
    #10
    Ben o uyarıyı ilk gördüğümde truva felan yedim sandım hatta daha da kötüsü bunun sebebini google a yazınca öğrenmiştim o noktayı geç fark ettim
  • 09-11-2020, 10:30:44
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu uyarı çıkınca 5 dakikalığına moderatör oluyorsunuz, nasıl denk geldi
    Tek bir şey daha deme.. Neden biliyor musun ? Çünkü inanırım.
  • 09-11-2020, 10:31:19
    #12
    Üyeliği durduruldu
    günde başıma 62364 kere gelen olay. Dün gece bir konu vardı nostalji müzikler tam müziği başlatayım dedim ortada ki oynat tuşuna bastım nokta oradaymış.
  • 09-11-2020, 10:32:53
    #13
    WAwebtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekranda kücük bir nokta geziyor onu fare ucuyla yakaladıgınızda bu bildirim cıkıyor.
    O nokta yüzünden manitörü kontrol ediyorum sürekli pikseli mi gitti diye
  • 09-11-2020, 10:32:56
    #14
    Sebastiyan: Bi salın ulan artık
  • 09-11-2020, 10:37:29
    #15
    HizliResim.Net
    ZEOSLUM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda gezerken duygulandım...
    Bayadır iltifat almıyordum teşekkürler r10 ağlıyorum şuan
    https://www.r10.net/r10-sik-sorulan-...yan-nedir.html