WAwebtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekranda kücük bir nokta geziyor onu fare ucuyla yakaladıgınızda bu bildirim cıkıyor.
O nokta yüzünden manitörü kontrol ediyorum sürekli pikseli mi gitti diye