Konu
r10.net aşık oldu galiba :D (Ağlıyorum)
09-11-2020, 10:32:53
#13
BeratYildiz
WAwebtr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ekranda kücük bir nokta geziyor
onu fare ucuyla yakaladıgınızda bu bildirim cıkıyor.
O nokta yüzünden manitörü kontrol ediyorum sürekli pikseli mi gitti diye