Konu
r10.net aşık oldu galiba :D (Ağlıyorum)
09-11-2020, 10:37:29
#15
Engin
HizliResim.Net
ZEOSLUM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Forumda gezerken duygulandım...
Bayadır iltifat almıyordum teşekkürler r10
ağlıyorum şuan
https://www.r10.net/r10-sik-sorulan-...yan-nedir.html