ZEOSLUM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda gezerken duygulandım...
Bayadır iltifat almıyordum teşekkürler r10 ağlıyorum şuan
https://www.r10.net/r10-sik-sorulan-...yan-nedir.html