Konu
r10.net aşık oldu galiba :D (Ağlıyorum)
09-11-2020, 10:29:43
#9
ZEOSLUM
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
WAwebtr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ekranda kücük bir nokta geziyor
onu fare ucuyla yakaladıgınızda bu bildirim cıkıyor.
Bende o noktayı ilk küçük böcek sandım ekranı mıncıklıyordum meğerse r10'un kendi şeyiymiş bilmiyordum. Bugünde onu yakalayınca bunun geldiğini öğrendim