WAwebtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekranda kücük bir nokta geziyor onu fare ucuyla yakaladıgınızda bu bildirim cıkıyor.
Bende o noktayı ilk küçük böcek sandım ekranı mıncıklıyordum meğerse r10'un kendi şeyiymiş bilmiyordum. Bugünde onu yakalayınca bunun geldiğini öğrendim