• 06-11-2020, 16:08:55
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hacituncyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba öncelikle böyle bir konuş açtığım için milyon kere herkesten özür dilerim artık çıkar yolum kalmadı diye aciyorum.

    Arkadaşlarım uzun zamandır burdayım çok iş denedim ve hep battım ama bu kez farklı benim için geçenlerde açtığım konu dahilinde baba oluyorum ve artık battım yeniden baslayim deme şansım yok açıkçası.

    Değerli R10 üyeleri tavsiye istiyorum sihirli değnek gibi düşünün bugün en az 300 TL olan acil ihtiyacımı karşılamak için e ticaret sitemde kendi yapimimiz olan ürünlerden satmaliyim. Kaç haftadır tek ürün satamadik ve şuan müthiş sıkıştım elimden birşey gelmiyor ne Instagram ne başka merciden tutunabiliyorum tavsiyeleriniz için (kardeş şuraya kat buraya kat şunu yap kesin 3-5 kuruş kazanırsın) sizlerden yardım istiyorum kesinlikle sizlerden maddi yardım istemiyorum sadece ürünlerimi satmama yardımcı olun ekmeğimi kazanayım

    Website: hediyedunyaniz.com
    Instagram: misoock

    Değerli modlar konuda bir hata kusur varsa çok özür dilerim konuyu taşıyabilir yada silebilirsiniz bu konuyu açmak benim için yeterince zordu çünkü.
    Kardeşime 50 Tl yollasam, bu 50 tl karşılığında (eğer isteyen olursa siteenizden ürün seçip alabilir mi ?) Eğer isteyen olmaz ise canınız sağolsun.

    Ayrıca arkadaşlar lütfen yardımcı olalım el ele olalım. Herkes düşüyor kalkıyor. Düşmez kalkmaz bir ALLAH .
  • 06-11-2020, 16:10:52
    #11
    Grappic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşime 50 Tl yollasam, bu 50 tl karşılığında (eğer isteyen olursa siteenizden ürün seçip alabilir mi ?) Eğer isteyen olmaz ise canınız sağolsun.

    Ayrıca arkadaşlar lütfen yardımcı olalım el ele olalım. Herkes düşüyor kalkıyor. Düşmez kalkmaz bir ALLAH .
    Düşünce için çok teşekkürler hocam ama şöyle yapalım siz ürün isteyen biri adına sipariş geçin hocam bu şekilde ücret alamam sizden doğru bir davranış olmaz gururuma yediremem sağolun ama yinede
  • 06-11-2020, 16:14:58
    #12
    hacituncyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşünce için çok teşekkürler hocam ama şöyle yapalım siz ürün isteyen biri adına sipariş geçin hocam bu şekilde ücret alamam sizden doğru bir davranış olmaz gururuma yediremem sağolun ama yinede
    Hocam sacmalamayin ne gururu😊. Ben belirttim eğer isteyen olursa sipariş geçer sizde onaylarsinız. Isteyen olmazsa bile HELALİ HOŞ OLSUN.

    Yada bir çekiliş yapalım. Ben size ödeme yollayim.
  • 06-11-2020, 16:17:05
    #13
    Grappic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sacmalamayin ne gururu😊. Ben belirttim eğer isteyen olursa sipariş geçer sizde onaylarsinız. Isteyen olmazsa bile HELALİ HOŞ OLSUN.
    Ben teşekkür ederim ben sizi anlıyorum ama ben kendimi ifade edemiyorum çok çok teşekkür ederim ama dediğim gibi bu şekilde sizden karşılığını hemen veremiyecegim bir ücreti alamam lütfen daha fazla ısrar etmeyin
  • 06-11-2020, 16:22:10
    #14
    hacituncyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben teşekkür ederim ben sizi anlıyorum ama ben kendimi ifade edemiyorum çok çok teşekkür ederim ama dediğim gibi bu şekilde sizden karşılığını hemen veremiyecegim bir ücreti alamam lütfen daha fazla ısrar etmeyin
    Tamam çekiliş konusu açtım, kim kazanırsa ben ödüyorum.

    https://www.r10.net/r10-cekilis-amp-...n-kazanir.html
  • 06-11-2020, 16:24:22
    #15
    Arkadaşa destek ++
  • 06-11-2020, 16:29:26
    #16
    Hadi bakalım artsın mesaj
  • 06-11-2020, 16:30:26
    #17
    Hayırlı işler, bol kazançlar.
    • hacituncyazilim
    hacituncyazilim bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-11-2020, 16:37:04
    #18
    Arkadaş acil sıkıştım diyor. Bazı arkadaşlar da tavsiye veriyor.. Neyse inşallah halledersiniz hocam sorununuzu..