hacituncyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düşünce için çok teşekkürler hocam ama şöyle yapalım siz ürün isteyen biri adına sipariş geçin hocam bu şekilde ücret alamam sizden doğru bir davranış olmaz gururuma yediremem sağolun ama yinede
Hocam sacmalamayin ne gururu😊. Ben belirttim eğer isteyen olursa sipariş geçer sizde onaylarsinız. Isteyen olmazsa bile HELALİ HOŞ OLSUN.

Yada bir çekiliş yapalım. Ben size ödeme yollayim.