Grappic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşime 50 Tl yollasam, bu 50 tl karşılığında (eğer isteyen olursa siteenizden ürün seçip alabilir mi ?) Eğer isteyen olmaz ise canınız sağolsun.

Ayrıca arkadaşlar lütfen yardımcı olalım el ele olalım. Herkes düşüyor kalkıyor. Düşmez kalkmaz bir ALLAH .
Düşünce için çok teşekkürler hocam ama şöyle yapalım siz ürün isteyen biri adına sipariş geçin hocam bu şekilde ücret alamam sizden doğru bir davranış olmaz gururuma yediremem sağolun ama yinede