hacituncyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben teşekkür ederim ben sizi anlıyorum ama ben kendimi ifade edemiyorum çok çok teşekkür ederim ama dediğim gibi bu şekilde sizden karşılığını hemen veremiyecegim bir ücreti alamam lütfen daha fazla ısrar etmeyin
Tamam çekiliş konusu açtım, kim kazanırsa ben ödüyorum.

https://www.r10.net/r10-cekilis-amp-...n-kazanir.html