• 02-11-2020, 21:17:14
    #10
    adam dirsek koymaya üşenmiş orayı nasıl kırmış hayret
  • 02-11-2020, 21:19:02
    #11
    emredemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    27-28 yıldan sonraki tüm binalar mecburi geri dönüşüme girerse sorun çözülür. Yıkılan 20 yaş altı bina yok.
    Kentsel dönüşümdür o, geri dönüşürse de geri dönmez.
  • 02-11-2020, 21:19:42
    #12
    Üstün hizmet ödülünu aldın ustam...
    Helal olsun sana...

    Benim insanlığa olan inancim kalmadı...
    Bu ustayida tebrik ediyorum...
  • 02-11-2020, 21:26:47
    #13
    ResLio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış anlaşılmasın ama gerçek bir durum.

    bu da bişey mi? Görüntüler yabancı kaynaklı olsada farketmez tabi ki ama bana yinede feyk geliyor sonuç olarak kolonu boru için kırmak daha zahmetli bir iş. kimse bir dirsek atmamak için bu işi yapmaz...

  • 02-11-2020, 21:29:26
    #14
    Yurtdışı görseli alıp Türkiye'ymiș gibi pazarlamanın amacı ne ola ki?
  • 02-11-2020, 21:56:27
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar saçmalayın o borular ne kadar sağlam biliyor musunuz siz? Tüm binayı taşıyabilir ne gerek var kolona kirişe. Bilip bilmeden konuşuyorsunuz.

    ağır ironi içerir...
  • 02-11-2020, 22:15:05
    #17
    F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdışı görseli alıp Türkiye'ymiș gibi pazarlamanın amacı ne ola ki?
    Türkiye olduğunu söylemedik ki?
    Deprem sebebi diyorum, deprem sadece türkiyede oluyor ise farklı 😂
  • 02-11-2020, 23:05:19
    #18
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye de bunu yapabilecek usta yok yurt dışından bu görüntü
    Bukadar emin olmayın hocam bizzat gözlerimle gördüğüm bu tarz yerler var . Eski yapılar ama yenilerde böyle birşey yapılabileceğini sanmıyorum