Depremde binalar neden yıkılır, işte cevabı burda
26
●460
- 02-11-2020, 21:19:02Kentsel dönüşümdür o, geri dönüşürse de geri dönmez.emredemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-11-2020, 21:19:42Üstün hizmet ödülünu aldın ustam...
Helal olsun sana...
Benim insanlığa olan inancim kalmadı...
Bu ustayida tebrik ediyorum... - 02-11-2020, 21:26:47bu da bişey mi? Görüntüler yabancı kaynaklı olsada farketmez tabi ki ama bana yinede feyk geliyor sonuç olarak kolonu boru için kırmak daha zahmetli bir iş. kimse bir dirsek atmamak için bu işi yapmaz...ResLio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 02-11-2020, 21:56:27Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Arkadaşlar saçmalayın o borular ne kadar sağlam biliyor musunuz siz? Tüm binayı taşıyabilir ne gerek var kolona kirişe. Bilip bilmeden konuşuyorsunuz.
ağır ironi içerir... - 02-11-2020, 22:15:05Türkiye olduğunu söylemedik ki?F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Deprem sebebi diyorum, deprem sadece türkiyede oluyor ise farklı 😂 - 02-11-2020, 23:05:19Bukadar emin olmayın hocam bizzat gözlerimle gördüğüm bu tarz yerler var . Eski yapılar ama yenilerde böyle birşey yapılabileceğini sanmıyorumSlash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

