emredemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
27-28 yıldan sonraki tüm binalar mecburi geri dönüşüme girerse sorun çözülür. Yıkılan 20 yaş altı bina yok.
Kentsel dönüşümdür o, geri dönüşürse de geri dönmez.