• 03-11-2020, 00:18:38
    #19
    Su gitsin diye kolon kırılmış, işte bunları en baştan düşünüp tasarlayıp yapmak gerekiyor yoksa bu şekilde su gitmiyor diye kolonu keser cahiller.
  • 03-11-2020, 00:49:38
    #20
    EmreUnan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kentsel dönüşümdür o, geri dönüşürse de geri dönmez.
    geri dönüşüm nerden geldi aklıma bilmiyorum (çok kötü espiri, yapmayın bence hocam)
  • 03-11-2020, 02:27:30
    #21
    Kurumsal PLUS
    FlyMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ne demek şimdi anlamadım?
    Hocam binayı ayakta tutan kolonların kırılarak borunun geçirilmesi. Buda binanın yıkılma ihtimalini arttırır tabii ki.
  • 03-11-2020, 03:33:08
    #22
    bir arkadaşımız yazmış bu şekilde bir imalat yapacak sıhhi tesisatçı bu ülkede yok
    açıkça söyleyebilirim bunu
    abartmayı çok seviyoruz
    sözüm meclisten dışarı bulmuşlar bir fotoğraf dolandırıyorlar
    ancak vay vay deyip hit alıp like almak için maalesef
  • 03-11-2020, 10:48:24
    #23
    Üyeliği durduruldu
    https://www.youtube.com/watch?v=P-7FfMM5Xsg


    https://onedio.com/haber/ali-agaoglu...tirecek-940638

    amiral79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir arkadaşımız yazmış bu şekilde bir imalat yapacak sıhhi tesisatçı bu ülkede yok
    açıkça söyleyebilirim bunu
    abartmayı çok seviyoruz
    sözüm meclisten dışarı bulmuşlar bir fotoğraf dolandırıyorlar
    ancak vay vay deyip hit alıp like almak için maalesef
    O betonu hilti ile kırmanın zorluğunu kaç kişi biliyor ki?
  • 03-11-2020, 10:58:24
    #24
    amiral79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir arkadaşımız yazmış bu şekilde bir imalat yapacak sıhhi tesisatçı bu ülkede yok
    açıkça söyleyebilirim bunu
    abartmayı çok seviyoruz
    sözüm meclisten dışarı bulmuşlar bir fotoğraf dolandırıyorlar
    ancak vay vay deyip hit alıp like almak için maalesef
    Hit alıp like alınca r10 para mı veriyor muş 😂🤪
  • 03-11-2020, 11:01:47
    #25
    Üyeliği durduruldu
    ResLio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hit alıp like alınca r10 para mı veriyor muş 😂🤪
    facede instagramda iyi etkileşim alıyor. yorumlar bomba gibi.
  • 03-11-2020, 11:02:21
    #26
    looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    facede instagramda iyi etkileşim alıyor. yorumlar bomba gibi.
    Facede atılan birşeyi buraya attım zaten görsel alıntı
  • 03-11-2020, 17:55:15
    #27
    ResLio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye olduğunu söylemedik ki?
    Deprem sebebi diyorum, deprem sadece türkiyede oluyor ise farklı 😂
    her yerde oluyor ama sadece Türkiye de ölüyorsun