• 02-11-2020, 21:08:43
    #1
    yanlış anlaşılmasın ama gerçek bir durum.

  • 02-11-2020, 21:09:23
    #2
    ...
  • 02-11-2020, 21:11:24
    #3
    Şu kolonlara baksana rezalet. Yığma bina yıkılmaması için hiçbir neden yok
  • 02-11-2020, 21:12:39
    #4
    Sırf 3-5kuruş daha fazla kazanmak için insanlarımızın canını tehlikeye atıyolar ne diyeyim allah yanlarına bırakmasın
  • 02-11-2020, 21:14:24
    #5
    Türkiye de bunu yapabilecek usta yok yurt dışından bu görüntü
  • 02-11-2020, 21:14:43
    #6
    Benim gözümde 2000 yılı öncesi yapıların tamamı risklidir. Bu resimdeki görüntüde malesef cehaletin ve ihmalin resmi
  • 02-11-2020, 21:15:24
    #7
    Bu ne demek şimdi anlamadım?
  • 02-11-2020, 21:15:28
    #8
    27-28 yıldan sonraki tüm binalar mecburi geri dönüşüme girerse sorun çözülür. Yıkılan 20 yaş altı bina yok.
  • 02-11-2020, 21:16:02
    #9
    bina yıkılmalarının yüzde 100 tüm sebebi ya mütehaitlerdir, yada apartmanı kendi imkanları ile diken apartman sahibinindir, hesapları çetin olacaktır