Merhabalar, normalde traş bıçağı kullanırdım ancak makine almak istiyorum.
Düzenli biriyimdir max 2-3 günde bir sakal traşı olurum, sakallarım sert ve gür çıkıyor.
Sinek kaydı tıraş eden kaliteli bir traş makinesine ihtiyacım var. Önerileriniz nedir?
Şimdilik bu iki ürünü buldum.
https://www.hepsiburada.com/philips-...p-SGPHQG703747
https://www.hepsiburada.com/philips-...-HBV00000BTG0X
Sakal Traşı için makinesi önerisi.
10
●225
- 01-11-2020, 02:00:52braun al suda çalışanlardan pişman olmazsın Philipsten kat kat iyidir. Eski 20 yıl öncekileri tabi philipsin çok iyi ama yenileri yaramaz bence
- 01-11-2020, 02:20:49https://www.hepsiburada.com/braun-sk...za=Hepsiburadabahadirozgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl hocam bu ürün alınır mı? - 01-11-2020, 02:25:54https://www.hepsiburada.com/powertec...m-HB000002J8Y7Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bahsi geçen ürün bu sanırım fiyatı gayet uygun, yorumlarda güzel alacağım sanırım, teşekkürler. - 01-11-2020, 02:28:31https://images.hepsiburada.net/asset...1076865new.jpgtekno123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
burdan incele
- 01-11-2020, 02:29:20Evet hocam, ben de kullanıyorum. Satın alırken farklı farklı satıcılara bakın bazıları 2 başlıklı bazıları 3 başlıklı gönderebiliyor. Açıklamadan veya satıcıya sor kısmından teyit edin. Attığınız linkte 3 başlıklı yazıyor. 👍tekno123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de 3 başlıklı var. 1 - 2 - 3 numaralar. Kısadan uzuna şeklinde kesiyorum.
Philips falan almanızı önermem. Güçleri çabuk tükeniyor. Zamanla düşük hızda çalışıyor... - 01-11-2020, 03:55:23Hocam 5 6 çeşit tras makinesi kullandim. Suratımı hepsi mahvetti ve sakalımı döndürdü hep.
Ta ki.. Philips One Blade alana kadar.
Jilet ile tras olan ben sorunsuz bu ürünle jilet kalitesinde tras oluyorum.
Yorumları araştırmanızı öneririm.
Sert ve gür sakalım var.
Ben 1 yıldır sorunsuz ve ultra memnuniyetle kullanıyorum. - 01-11-2020, 05:43:53Öneriniz için çok teşekkür ederim ancak yeni görebildim mesajınızıProgrammer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bir ürün sipariş ettim, beğenmez isem tercihim bahsettiğiniz ürün olacak.
Yorumlara baktım, isteklerimi karşılayam bir ürün. Tekrardan teşekkürler
