tekno123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.hepsiburada.com/powertec...m-HB000002J8Y7
Bahsi geçen ürün bu sanırım fiyatı gayet uygun, yorumlarda güzel alacağım sanırım, teşekkürler.
Evet hocam, ben de kullanıyorum. Satın alırken farklı farklı satıcılara bakın bazıları 2 başlıklı bazıları 3 başlıklı gönderebiliyor. Açıklamadan veya satıcıya sor kısmından teyit edin. Attığınız linkte 3 başlıklı yazıyor. 👍

Ben de 3 başlıklı var. 1 - 2 - 3 numaralar. Kısadan uzuna şeklinde kesiyorum.

Philips falan almanızı önermem. Güçleri çabuk tükeniyor. Zamanla düşük hızda çalışıyor...