Merhabalar, normalde traş bıçağı kullanırdım ancak makine almak istiyorum.
Düzenli biriyimdir max 2-3 günde bir sakal traşı olurum, sakallarım sert ve gür çıkıyor.

Sinek kaydı tıraş eden kaliteli bir traş makinesine ihtiyacım var. Önerileriniz nedir?

Şimdilik bu iki ürünü buldum.

https://www.hepsiburada.com/philips-...p-SGPHQG703747

https://www.hepsiburada.com/philips-...-HBV00000BTG0X