Merhabalar, normalde traş bıçağı kullanırdım ancak makine almak istiyorum.
Düzenli biriyimdir max 2-3 günde bir sakal traşı olurum, sakallarım sert ve gür çıkıyor.
Sinek kaydı tıraş eden kaliteli bir traş makinesine ihtiyacım var. Önerileriniz nedir?
Şimdilik bu iki ürünü buldum.
https://www.hepsiburada.com/philips-...p-SGPHQG703747 https://www.hepsiburada.com/philips-...-HBV00000BTG0X