bahadirozgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
braun al suda çalışanlardan pişman olmazsın Philipsten kat kat iyidir. Eski 20 yıl öncekileri tabi philipsin çok iyi ama yenileri yaramaz bence
https://www.hepsiburada.com/braun-sk...za=Hepsiburada

Nasıl hocam bu ürün alınır mı?