• 27-10-2020, 19:40:06
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    HEGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



    sağ mı sol mu tarafını seç
    Profilimi hiç bu kadar güzel görmemiştim
    İkisinide deneyin hocam
  • 27-10-2020, 20:13:44
    #21
    Maalesef kahve değil bunlar. Kahve suda çözünebilen birşey değil. Bunlar kimyasal işlemlerden geçmiş suda çözünebilen bir tür.
    Filtre kahve veya Türk kahvesi tavsiye ederim.
  • 27-10-2020, 20:51:49
    #22
    Bunu bende yeni keşfettim. Çok hoşuma gitti diğerlerinde göre tadı daha güzel bence.
  • 27-10-2020, 21:01:30
    #23
    Jacobs iyidir, bin değil 100bin basar.
  • 28-10-2020, 01:51:30
    #24
    Şeker, krema, sahte süt tozu içeren kahvelerdir bunlar çok sık tüketilmemeli.
  • 28-10-2020, 02:03:18
    #25
    Açıkcası ben fakirim arkadaşlar.

    Eskiden jacobs içiyordum tadı efsanedir ama nescafenin kendini bozmasıyla ve tuğla tozundan hallice bim kahveleri yerine size yeni bir önerim var.

    Özellikle fiyat/performans olarak favorimdir.

    Migrosdan 10 tane böyle 3 ü 1 arada kahve alıyorum ve sadece 5 TL.

    Damak zevklerine uygun gayet lezzetli ve en azından kahve tadı alabiliyorsunuz.

  • 28-10-2020, 05:41:09
    #26
    NymO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar sürekli pc başında 3ü1 arada tüketiyorsanız nescafe içmeyin. Jacobs’un bir kahvesini keşfettim. İçinde diri taneli gold kahve, süt tozu ve şeker var fakat bardağa koyarken bile ayrı ayrı dökülüyor (toz kahve değil) ayrıca migrosta 40lısı 37 tl
    Jacobsun her kahvesi nescafeden güzel. Nescafe içeceğime kahve içmem daha iyi şahsi düşüncem.
  • 28-10-2020, 08:03:13
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1 haftadır Nescafe'den Jacobs'a geçtik. Ben de bayıldım.