• 27-10-2020, 19:03:45
    #1
    fâni editör.
    Arkadaşlar sürekli pc başında 3ü1 arada tüketiyorsanız nescafe içmeyin. Jacobs’un bir kahvesini keşfettim. İçinde diri taneli gold kahve, süt tozu ve şeker var fakat bardağa koyarken bile ayrı ayrı dökülüyor (toz kahve değil) ayrıca migrosta 40lısı 37 tl
  • 27-10-2020, 19:05:02
    #2
    Senelerdir tercih ederim bütün çeşitleri 10 basar..afiyet olsun
  • 27-10-2020, 19:05:44
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Mağaradan çıktığınıza sevindim hocam
  • 27-10-2020, 19:05:59
    #4
    Hocam french press ile filtre kahve denemenizide öneririm, çok basit.
    Masraf olarak yakın paralara gelir, sadece french press yıkamanız gerek o da 1 dakikalık iş, en azından işlem görmemiş güzel bir kahve içersiniz
  • 27-10-2020, 19:06:20
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yanlış anlamayın ama mağara soğukmuydu hocam
    Uzun zamandır tercih ettiğim tek kahvedir kokusu bile harikadır.
  • 27-10-2020, 19:06:32
    #6
    En iyisi sade jacobs tur.
  • 27-10-2020, 19:07:44
    #7
    Üyeliği durduruldu
    LyNo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam french press ile filtre kahve denemenizide öneririm, çok basit.
    Masraf olarak yakın paralara gelir, sadece french press yıkamanız gerek o da 1 dakikalık iş, en azından işlem görmemiş güzel bir kahve içersiniz
    Daha da kalitelisi için tanesi 25 kuruşa gelen filtre kahve kağıdı ile yapabilirler filtre kahvelerini

    Filtre kahve kağıdı: https://ty.gl/dwul04lt
    Filtre kahve: https://ty.gl/dwul04lt
  • 27-10-2020, 19:12:06
    #8
    Nitelikli kahve içmenizi öneririm.
  • 27-10-2020, 19:13:09
    #9
    2'si 1 arada tüketiyorum. Şekersiz olsa da içerisinde çok az bir şeker aroması var. Jacobs içtiğim günden beri eve, ofise Nescafe sokmuyorum. (4 yıldır )