• 27-10-2020, 19:13:22
    #10
    Deneyeceğim
  • 27-10-2020, 19:13:41
    #11
    Gerçekten en iyi lezzet budur. Nescafe fazla iyi değildir.
  • 27-10-2020, 19:21:03
    #12
    Jacobs... Nescafe'ye cidden bin basar. Hem fiyat hem kalite.
    Geç kalmışsınız gerçekten
  • 27-10-2020, 19:21:33
    #13
    Küçük kavanozdakileri var. Onlardan alıyoruz. Sütle yapınca çok iyi oluyor.
  • 27-10-2020, 19:25:55
    #14
    Merak seviyem +999 ulaştı
  • 27-10-2020, 19:26:58
    #15
    Crenna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mağaradan çıktığınıza sevindim hocam
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlamayın ama mağara soğukmuydu hocam
    Uzun zamandır tercih ettiğim tek kahvedir kokusu bile harikadır.



    sağ mı sol mu tarafını seç
  • 27-10-2020, 19:29:06
    #16
    Bu gerçekten güzel ama yakın marketlerde bulamadım bir türlü
  • 27-10-2020, 19:29:19
    #17
    Şekeri bıraktığımdan günden beri 3ü1 aradanın tadı bal gibi geliyor.
  • 27-10-2020, 19:30:55
    #18
    Üyeliği durduruldu
    HEGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



    sağ mı sol mu tarafını seç
    Ayyy dışarıdan ne kadar tatliş gözüküyor profilim