NymO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar sürekli pc başında 3ü1 arada tüketiyorsanız nescafe içmeyin. Jacobs’un bir kahvesini keşfettim. İçinde diri taneli gold kahve, süt tozu ve şeker var fakat bardağa koyarken bile ayrı ayrı dökülüyor (toz kahve değil) ayrıca migrosta 40lısı 37 tl
Jacobsun her kahvesi nescafeden güzel. Nescafe içeceğime kahve içmem daha iyi şahsi düşüncem.