Ticaret Puanı Yeniliği (Tavsiye)
33
●1.294
- 24-10-2020, 09:03:55r10 da Ben çoğu kişi ile ticaret yaptım ve yapıyorum da inanın daha kimsenin puanı ne diye bakmadım ister xx.xxx olsun ister xx olsun.
Üyemisin diye soruyorum üyeyim derse al kardeşim bitti bu kadar.
Dediğiniz mantıklı fakat bu sefer ise milletin yaptığı işlem tutarı meydana çıkar sıkıntılı iş yani
Şahsen ben bilinmesini istemiyorum. Kiminle ne meblağ ticaretimin olduğunu.
Zaten bu forumda herkes birbirini biliyor eskiler yani sorun olmuyor ticaretlerde. Bu dediğiniz kısım yeni gelen arkadaşlar arası biraz sorun olur anca.
r10 topluluğunu Bitcointalk BHW wmaracı DH SDN buralar ile karıştırmamak gerekli.
Üye olması bile güvenli ticaret için yeterli
''Bence''
InternettinHoca ve ASametYildirim bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi. - 24-10-2020, 18:14:24Bu arkadaşın dediğini dikkate alın yani dediği gibi zaten satılan ürün yazıyor gerek yok böyle şeylere fiyatmış falanASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten r10'da ticaret ahlakı ve güvenlik ön planda büyük miktarda alışveriş yapan arkadaşlar için zaten kişinin tc kimliği tel numarası ve ipsi her zaman davalık olabileceğinin bir kanıtı önüne gelenin üye olduğu önüne gelenin ticaret puanı kastığı bir platform değil bence r10.Ayrıca alışveriş yapıcak kişi bi zahmet ticaret puanlarındaki fiyata bakacağına kişinin satış yaptığı ürünlere baksın - 24-10-2020, 21:10:49Onun kontrolü nasıl olacak? Ben ödeme yapıp ticaret yaptığım kişiyle anlaşıp karşılıklı xxx.xxx olarak girsek vesaire.
