Ben yapılan ticaretin tutarının açık açık gözükmemesi taraftarıyım. Zaten adam gmail hesabı felan satıyorsa ticaretin tutarı aşağı yukarı bellidir.
Bu arkadaşın dediğini dikkate alın yani dediği gibi zaten satılan ürün yazıyor gerek yok böyle şeylere fiyatmış falan
zaten r10'da ticaret ahlakı ve güvenlik ön planda büyük miktarda alışveriş yapan arkadaşlar için zaten kişinin tc kimliği tel numarası ve ipsi her zaman davalık olabileceğinin bir kanıtı önüne gelenin üye olduğu önüne gelenin ticaret puanı kastığı bir platform değil bence r10.Ayrıca alışveriş yapıcak kişi bi zahmet ticaret puanlarındaki fiyata bakacağına kişinin satış yaptığı ürünlere baksın