Onun yerine zorunlu trade verme getirilse daha iyi olur.
Benim şahsen 8-10 tane trade verilmeyen ticaretim olmuştur.
Burda çoğu kişide de aynı sorun vardır bence.
Bunun üzerine kafa yorulabilir.