r10 da Ben çoğu kişi ile ticaret yaptım ve yapıyorum da inanın daha kimsenin puanı ne diye bakmadım ister xx.xxx olsun ister xx olsun.
Üyemisin diye soruyorum üyeyim derse al kardeşim bitti bu kadar.
Dediğiniz mantıklı fakat bu sefer ise milletin yaptığı işlem tutarı meydana çıkar sıkıntılı iş yani

Şahsen ben bilinmesini istemiyorum. Kiminle ne meblağ ticaretimin olduğunu.
Zaten bu forumda herkes birbirini biliyor eskiler yani sorun olmuyor ticaretlerde. Bu dediğiniz kısım yeni gelen arkadaşlar arası biraz sorun olur anca.
r10 topluluğunu Bitcointalk BHW wmaracı DH SDN buralar ile karıştırmamak gerekli.
Üye olması bile güvenli ticaret için yeterli

''Bence''