• 14-10-2020, 10:47:25
    #1
    Merhaba, bildiğiniz gibi Türknet aboneliğini sonlandırmak için faks ile göndermek gerekiyordu. Bugün abonelere gelen mail ile artık e-faks üzerinden iptal isteğinizi gönderebiliyorsunuz. Çok yakında E-devlet üzerinden de işlemin gerçekleştirilebileceğinin haberini vermişler.

  • 14-10-2020, 10:48:44
    #2
    1 haftadır destek talebine cevap bile vermiyorlar. En yüksek hızı veriyorlar, kotasız ama muhatap bulamıyoruz. Destek konusunda eskisi gibi değilller artık.
  • 14-10-2020, 10:51:44
    #3
    Bu turknetin lutfu degilki devlet adım atti e-devletten iptal yapılabilmesi için. Şark kurnazlarida hemen kendi lehlerine ceviriyorlar erkenden.
  • 14-10-2020, 10:54:09
    #4
    J211 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu turknetin lutfu degilki devlet adım atti e-devletten iptal yapılabilmesi için. Şark kurnazlarida hemen kendi lehlerine ceviriyorlar erkenden.
    Dikkatli okursanız o işlem daha gelmedi. Bu yenilik faks yerine artık mail üzerinden gönderilebileceğiymiş.
  • 14-10-2020, 10:58:34
    #5
    Kyrexiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dikkatli okursanız o işlem daha gelmedi. Bu yenilik faks yerine artık mail üzerinden gönderilebileceğiymiş.
    Dikkatli okudum. Devlet açıkladı. Bu özellik gelecek. Gelmeden atağa geçmişler. Devlet bu özelliği getireceğini aciklamasa bunu yapacaklarmiydi ?
  • 14-10-2020, 11:00:09
    #6
    J211 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dikkatli okudum. Devlet açıkladı. Bu özellik gelecek. Gelmeden atağa geçmişler. Devlet bu özelliği getireceğini aciklamasa bunu yapacaklarmiydi ?
    Tek başına bence de E-devlet üzerinden böyle bir işlem yapmazlardı ancak mail üzerinden iptal göndermek şahsen devletin attığı adımla olmadı.
  • 14-10-2020, 11:04:39
    #7
    vay be arasan muhattap bulamayacağın ama e-faks a geçtik diye hava atan şirket
  • 14-10-2020, 11:06:43
    #8
    Ve ayrıca şu dikkatimi çekti iptal talebi için reklam oluşturan bir firma Yani diyor ki gelecekseniz çıkışınız garanti ya o yüzden bizde çıkışınızı kolaylaştırdık bu da verdiği hizmet kalitesini açıklayan bir reklam olmuş.
  • 14-10-2020, 11:06:50
    #9
    Turknet in max 17 mbit verdiği evime Millenicom 35-40mbit alırsın diyor. Şuan inandım geçiş sürecindeyim bakalım.