Kyrexiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dikkatli okursanız o işlem daha gelmedi. Bu yenilik faks yerine artık mail üzerinden gönderilebileceğiymiş.
Dikkatli okudum. Devlet açıkladı. Bu özellik gelecek. Gelmeden atağa geçmişler. Devlet bu özelliği getireceğini aciklamasa bunu yapacaklarmiydi ?