Dikkatli okudum. Devlet açıkladı. Bu özellik gelecek. Gelmeden atağa geçmişler. Devlet bu özelliği getireceğini aciklamasa bunu yapacaklarmiydi ?
Tek başına bence de E-devlet üzerinden böyle bir işlem yapmazlardı ancak mail üzerinden iptal göndermek şahsen devletin attığı adımla olmadı.