Merhaba, bildiğiniz gibi Türknet aboneliğini sonlandırmak için faks ile göndermek gerekiyordu. Bugün abonelere gelen mail ile artık e-faks üzerinden iptal isteğinizi gönderebiliyorsunuz. Çok yakında E-devlet üzerinden de işlemin gerçekleştirilebileceğinin haberini vermişler.