• 13-10-2020, 15:06:41
    #1
    Arkadaşlar sitemi aşağıdaki linkten satışa çıkardım 15 civarı Özel mesaj aldım ve bunlardan bir tanesi tüm istatistik bilgilerini aldıktan sonra kabul edilemeyecek bir teklifte bulundu ve bende reddettim şimdi görüyorum ki benim domainimin .online uzantısını kaydetmiş 4 gün önce yazıklar olsun mu desem burada ifşa edip rezil mi etsem bilemedim. Ama anladım ki R10 üzerinden site satmak için önden sözleşme imzalamak gerek.

    Rabbim hayırlı insanlarla karşılaştırsın bizleri, hırsız, arsız ve namussuzlardan uzak tutsun


    https://www.r10.net/site-satisi/2523...n-satilik.html



  • 13-10-2020, 15:09:25
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bana kalırsa sadece domain Kayıt etti ise en azından ifşa etmek ağır olur kendini hemen temize çıkarır buldum Kayıt ettim diye, eğer kopyalarsa siteyi güzelce ifşa edin kimsede o ahlaksız, hırsız ile iş yapmaz
  • 13-10-2020, 15:11:27
    #3
    Karaktersiz cooooookkkkk
    Sonra kimse neden yardım etmiyor, kimse niye fikir vermiyor derler.
  • 13-10-2020, 15:11:44
    #4
    Welcome to Turkey
  • 13-10-2020, 15:12:12
    #5
    zAHo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana kalırsa sadece domain Kayıt etti ise en azından ifşa etmek ağır olur kendini hemen temize çıkarır buldum Kayıt ettim diye, eğer kopyalarsa siteyi güzelce ifşa edin kimsede o ahlaksız, hırsız ile iş yapmaz
    Kopyalarsa yanar zaten e-imzalı makalelerin hepsi ama şimdi yazıp rencide edip üzerine de şekerli Türk Kahvesi içip keyif mi yapsam bilemedim
  • 13-10-2020, 15:12:39
    #6
    Hocam bu çok yaygın bir durum forumda. Geçmiş olsun. İnanın daha kötüsü benim başıma geldi site satışında. Benim müşterilerime benim ağzımdan benim profil bilgilerimle mesaj yazıp kendisine yönlendirenlere bile şahit oldum. Ancak burası çok büyük bir forum. Türlü türlü insan var. Allah var kötü örneklerden kat kat fazla iyi insanlarla karşılaştım.
  • 13-10-2020, 15:13:46
    #7
    yüz yüze harici detay vermeyin bu forumda herkes birşeyi kopyalayip voleyi vurma derdinde .
  • 13-10-2020, 15:14:24
    #8
    VivaLawOffice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kopyalarsa yanar zaten e-imzalı makalelerin hepsi ama şimdi yazıp rencide edip üzerine de şekerli Türk Kahvesi içip keyif mi yapsam bilemedim
    Size kalmış bir durum hocam, kendini her türlü haklı çıkarır bu şekilde iş çeviren adam, kendi adıma kişinin ismini özelden verirseniz iş yapmam kişi ile teşekkürler
  • 13-10-2020, 15:15:33
    #9
    Gereksiz meraklı bir tayfa var forumda, pm atıyor detay istiyor gönderiyorsun, geri dönüş bile yapmıyor. Açıkcası çözümü yok bu işin mantığımız değişmesi gerekiyor...