zAHo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana kalırsa sadece domain Kayıt etti ise en azından ifşa etmek ağır olur kendini hemen temize çıkarır buldum Kayıt ettim diye, eğer kopyalarsa siteyi güzelce ifşa edin kimsede o ahlaksız, hırsız ile iş yapmaz
Kopyalarsa yanar zaten e-imzalı makalelerin hepsi ama şimdi yazıp rencide edip üzerine de şekerli Türk Kahvesi içip keyif mi yapsam bilemedim