Arkadaşlar sitemi aşağıdaki linkten satışa çıkardım 15 civarı Özel mesaj aldım ve bunlardan bir tanesi tüm istatistik bilgilerini aldıktan sonra kabul edilemeyecek bir teklifte bulundu ve bende reddettim şimdi görüyorum ki benim domainimin .online uzantısını kaydetmiş 4 gün önce yazıklar olsun mu desem burada ifşa edip rezil mi etsem bilemedim. Ama anladım ki R10 üzerinden site satmak için önden sözleşme imzalamak gerek.
Rabbim hayırlı insanlarla karşılaştırsın bizleri, hırsız, arsız ve namussuzlardan uzak tutsun
https://www.r10.net/site-satisi/2523...n-satilik.html