• 13-10-2020, 15:15:59
    #10
    dogantuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karaktersiz cooooookkkkk
    Sonra kimse neden yardım etmiyor, kimse niye fikir vermiyor derler.
    Kesinlikle

    Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Welcome to Turkey
    Thanks Dude

    dmr88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu çok yaygın bir durum forumda. Geçmiş olsun. İnanın daha kötüsü benim başıma geldi. Benim müşterilerime benim ağzımdan benim profil bilgilerimle mesaj yazıp kendisine yönlendirenlere bile şahit oldum. Ancak burası çok büyük bir forum. Türlü türlü insan var. Allah var kötü örneklerden kat kat fazla iyi insanlarla karşılaştım.
    Allah yardımcımız olsun
  • 13-10-2020, 15:16:04
    #11
    Valla ben bazen satış konularında gerek site gerekse ınstagram hesaplarının detayını,
    adını pm isteyince korkuyorum. başkası içeriği, resimleri falan kopyala yapıştır çalarsa diye.

    ne diyeyim sizin konuda aynı öyle olmuş iste
  • 13-10-2020, 15:16:34
    #12
    Paylaşın ortaya çıksın emek hırsızı şahsiyet. Kopyalamaya da başlamıştır şimdiden.
  • 13-10-2020, 15:17:15
    #13
    birebir aynısı ise ve o kişiden eminseniz bence söylemekte bir zarar yok.
  • 13-10-2020, 15:17:44
    #14
    VivaLawOffice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar sitemi aşağıdaki linkten satışa çıkardım 15 civarı Özel mesaj aldım ve bunlardan bir tanesi tüm istatistik bilgilerini aldıktan sonra kabul edilemeyecek bir teklifte bulundu ve bende reddettim şimdi görüyorum ki benim domainimin .online uzantısını kaydetmiş 4 gün önce yazıklar olsun mu desem burada ifşa edip rezil mi etsem bilemedim. Ama anladım ki R10 üzerinden site satmak için önden sözleşme imzalamak gerek.

    Rabbim hayırlı insanlarla karşılaştırsın bizleri, hırsız, arsız ve namussuzlardan uzak tutsun


    https://www.r10.net/site-satisi/2523...n-satilik.html



    Kimse söyle görelim hocam
  • 13-10-2020, 15:17:52
    #15
    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla ben bazen satış konularında gerek site gerekse ınstagram hesaplarının detayını,
    adını pm isteyince korkuyorum. başkası içeriği, resimleri falan kopyala yapıştır çalarsa diye.

    ne diyeyim sizin konuda aynı öyle olmuş iste
    Aynen yetkililer farklı bir çözüm bulana kadar satış yapmayacağım
  • 13-10-2020, 15:21:22
    #16
    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla ben bazen satış konularında gerek site gerekse ınstagram hesaplarının detayını,
    adını pm isteyince korkuyorum. başkası içeriği, resimleri falan kopyala yapıştır çalarsa diye.

    ne diyeyim sizin konuda aynı öyle olmuş iste
    caglaryildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birebir aynısı ise ve o kişiden eminseniz bence söylemekte bir zarar yok.
    Evet birebir aynısı ve eminim
  • 13-10-2020, 15:22:56
    #17
    VivaLawOffice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet birebir aynısı ve eminim
    paylaşın o zaman hocam. cevap hakkı doğsun, herkes bilsin (haklılık durumuna göre).
  • 13-10-2020, 15:34:00
    #18
    zAHo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana kalırsa sadece domain Kayıt etti ise en azından ifşa etmek ağır olur kendini hemen temize çıkarır buldum Kayıt ettim diye, eğer kopyalarsa siteyi güzelce ifşa edin kimsede o ahlaksız, hırsız ile iş yapmaz
    Bencede ifÅŸa etsin