• 13-10-2020, 11:09:08
    #10
    Emeği geçen herkese Teşekkürler
  • 13-10-2020, 11:10:04
    #11
    Google 1. Sayfa Garantili
    Açıkçası insanlar iyiliğini isteyen kişilerden ziyade, plan ve program yapmadan bazı şeylere balıklama dalarak yaşamasını nedense daha çok seviyor, sonunda da hüsrana uğrayabiliyor. Hayat garip, çoğu şey ders, ders almasını bilene. Boş bir kalabalıktan daha çok, kafanızı rahat rahat dinleyebileceğiniz bir yalnızlık çok daha makul. Az insan olsun, öz olsun gerisi mühim değil.
  • 13-10-2020, 11:11:19
    #12
    herkesin sizin gibi arkadaşı olması lazım valla, bende sizin yolunuzda ilerliyorum
  • 13-10-2020, 11:11:28
    #13
    selman_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya millette sıkıntı var ya da sizin ağzınızda hocam
    Görünen köy misali yani baştan belli herşey keşke beni de böyle birisi uyandırsa.
  • 13-10-2020, 11:11:59
    #14
    Diyordum ki şu 'Bulgaristan'dan yol parası isteyen sevgili' muhabbetini artık kimse yemiyordur. Geçenlerde bir tanıdığım yol parası göndereceğini söyledi. Hem de yalnız seyahat edemezmiş en yakın arkadaşı ile gelecekmiş. Yani iki kat masraf. Dedim ki lan oğlum madem bana inanmıyorsun bari para gönderme, bilet al.
    Geçen sordum gönderdin mi diye.
    Yok yhaaa ne gönderecem (yedim kazığı sana söyleyemiyorum).
  • 13-10-2020, 11:14:02
    #15
    hocam benim eşimin arkadaşı birgün eşimi aradı. Dediler ki yasin bu işlerden anlıyor bize bir yardımcı olsun. Tabi dedim bende...
    Bir aralar çok meşhur olan bir saadet zinciri vardı şimdi ismini söylemeyim. Ona dahil olmak istiyorlarmış.
    Bende dedim ki bana sorarsanız dört - beş ay boyunca paranızı öderler sonra adamlar kaçar. siz bilirsiniz ama bence girmeyin dedim.
    Bunlar girdi ilk ay paralarını aldılar daha yüklü girdiler ikinci ay aldılar daha yüklü girdiler derken ikinci arabalarını satıp girme aşamasına geldiler.
    tam beş ay sonra sistem battı adamlar parayı alıp kaçtı. Bizimkiler tam 56.000 TL zarardalar.

    ben demiştim demeyi hiç sevmem ama ben demiştim. Bu arkadaşlar benimle bir daha konuşmadılar eşi de eşime hiç olayı açmıyormuş. Demem o ki "bedava peynir sadece fare kapanında vardır."
  • 13-10-2020, 11:14:04
    #16
    dmr88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diyordum ki şu 'Bulgaristan'dan yol parası isteyen sevgili' muhabbetini artık kimse yemiyordur. Geçenlerde bir tanıdığım yol parası göndereceğini söyledi. Hem de yalnız seyahat edemezmiş en yakın arkadaşı ile gelecekmiş. Yani iki kat masraf. Dedim ki lan oğlum madem bana inanmıyorsun bari para gönderme, bilet al.
    Geçen sordum gönderdin mi diye.
    Yok yhaaa ne gönderecem (yedim kazığı sana söyleyemiyorum).
    Bir anektod daha bileti de iade edip parasını alabiliyorlarmış
  • 13-10-2020, 11:15:20
    #17
    Hocam senin arkadaşların da iflah olmaz tiplerdenmiş.
  • 13-10-2020, 11:17:14
    #18
    Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir anektod daha bileti de iade edip parasını alabiliyorlarmış
    Mümkündür hocam. 😁 Ama zaten bunu da kabul etmemişti. Sen bana güvenmiyor musun diye düşünürmüş kızcağız. 😁