• 14-10-2020, 02:27:37
    #37
    aynen öyle kardeşim bende çok düşünürdüm çevremdeki insanları artık bıraktım ne halleri varsa görsünler
  • 14-10-2020, 09:01:04
    #38
    Aynı senin yapında biriyim hocam. Herkese koşarım hep doğruya yönlendirmeye çalışırım hep iyi niyetli düşünürüm ama sonunda ya kendi kendilerine trine girerler konuşmalar yada haklı çıkarım.
    Bizim seninle acil arkadaş olmamız lazım