Artık Kimseyi Uyarmayı Düşünmüyorum - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Artık Kimseyi Uyarmayı Düşünmüyorum
37
●
1.247
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Artık Kimseyi Uyarmayı Düşünmüyorum
1
2
3
4
5
14-10-2020, 02:27:37
#37
creature1453
aynen öyle kardeşim bende çok düşünürdüm çevremdeki insanları artık bıraktım ne halleri varsa görsünler
14-10-2020, 09:01:04
#38
ilhnGrbz
Aynı senin yapında biriyim hocam. Herkese koşarım hep doğruya yönlendirmeye çalışırım hep iyi niyetli düşünürüm ama sonunda ya kendi kendilerine trine girerler konuşmalar yada haklı çıkarım.
Bizim seninle acil arkadaş olmamız lazım
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler