hocam benim eşimin arkadaşı birgün eşimi aradı. Dediler ki yasin bu işlerden anlıyor bize bir yardımcı olsun. Tabi dedim bende...
Bir aralar çok meşhur olan bir saadet zinciri vardı şimdi ismini söylemeyim. Ona dahil olmak istiyorlarmış.
Bende dedim ki bana sorarsanız dört - beş ay boyunca paranızı öderler sonra adamlar kaçar. siz bilirsiniz ama bence girmeyin dedim.
Bunlar girdi ilk ay paralarını aldılar daha yüklü girdiler ikinci ay aldılar daha yüklü girdiler derken ikinci arabalarını satıp girme aşamasına geldiler.
tam beş ay sonra sistem battı adamlar parayı alıp kaçtı. Bizimkiler tam 56.000 TL zarardalar.
ben demiştim demeyi hiç sevmem ama ben demiştim. Bu arkadaşlar benimle bir daha konuşmadılar eşi de eşime hiç olayı açmıyormuş. Demem o ki "bedava peynir sadece fare kapanında vardır."