Diyordum ki şu 'Bulgaristan'dan yol parası isteyen sevgili' muhabbetini artık kimse yemiyordur. Geçenlerde bir tanıdığım yol parası göndereceğini söyledi. Hem de yalnız seyahat edemezmiş en yakın arkadaşı ile gelecekmiş. Yani iki kat masraf. Dedim ki lan oğlum madem bana inanmıyorsun bari para gönderme, bilet al.
Geçen sordum gönderdin mi diye.
Yok yhaaa ne gönderecem (yedim kazığı sana söyleyemiyorum).