• 09-10-2020, 17:21:09
    #1
    Hergün farklı bir olayla karşı karşıyayım cidden

    Sarı sitede arabayı en dip fiyattan 60.000 TL fiyata ilana koymuş babam.Bizimki ile eşdeğer arabalar 75-80 hatta 100K fiyata kadar çıkıyor.Ama ederi o değil tabikide.

    Neyse galerici bir adam yazdı detayları aldı ağır hesar kayıtlı olduğunu 2 parçada işlem 1 parçada değişen olduğunu mesaj olarak attım kendisine.Sonra pazarlık için babamı aradı 59.000 TL fiyata anlaştılar.Arabanın ederi o değil tabikide ama satarsak daha kötüsünü alacağız.Ama yinede kabul etti babam.

    Neyse geldiler baktılar arabayı beğendiler fiyatta yine pazarlık yapmaya başladılar pazarlık telefonda bitmişti ,56.750 verdiler zar,zor babamı ikna ettiler.Ben defalarca söyledim verme diye ama bir kerem kabul etmiş oldu.Expertizin önüne geldik adamın oğlu araç ağır hasar kayıtlı dedi vazgeçtik dediler.
    Bende çıkardım mesajları bak size ne yazmışım ağır hasarlı olduğunu bile bile geldiniz dedim.

    Babamda siz bilirsiniz dedi tam giderken 50.000 bine kapatalım araç ağır hasar kayıtlı dedi.İlk başta babam normal bir dille 56.750 son olur dahada inemeyiz dedi adam yine üsteleyince halk dilinde küfür sayılmasada s.g kelimesini babamdan yiyip gittiler memleketlerine
  • 09-10-2020, 17:23:18
    #2
    Müstahak birde bir laf var kel başa şimşir tarak öyle...
    Diye devam ediyor da neyse 😂
  • 09-10-2020, 17:23:28
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Buda böyle bir anımızdı arkadaşlar Gün geçmesin ki Türkiyemde böyle trajikomik olaylar yaşanmasın.
  • 09-10-2020, 17:23:53
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bunlar ölücü değil direk ölü soyucuyu soyanlardan
  • 09-10-2020, 17:24:09
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müstahak
    Aynen öyle.
    Halimcandogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buda böyle bir anımızdı arkadaşlar Gün geçmesin ki Türkiyemde böyle trajikomik olaylar yaşanmasın.
    Komik değil ama aklı sıra gözük açıklık yapacaklardı :d
  • 09-10-2020, 17:25:18
    #6
    Hata sizde bence o kadar yol gelmişlerse fiyat ne dediyseniz o heralde siz 56ya okey deyince onlarda nede olsa paraya ihtiyaçları var heralde diyip 50ye kapatmak istemişler Kısacası ölücü çıkmışlar iyiki s.g demişsiniz böylelerine böyle cevap vermek lazım
  • 09-10-2020, 17:25:30
    #7
    Bir an bu olayın sonu babam kabul etti, sattı, durduramadık şeklinde bitecek diye korktum
  • 09-10-2020, 17:25:44
    #8
    Araba neymiş hocam merak ettim
  • 09-10-2020, 17:25:45
    #9
    Üstadım esnafım bende galericiyim. İnanın işini dürüst yapan çok az kişi kaldık. Normal al satçılar bile bizi artık yoklamaya başladı.
    Rabbim sonumuzu hayır etsin. Bırakmayı düşünüyorum artık.