Konu
Onca Yolu Küfür Yemek İçin Geldiler
09-10-2020, 17:25:45
#9
EmirhanKaruc
Üstadım esnafım bende galericiyim. İnanın işini dürüst yapan çok az kişi kaldık. Normal al satçılar bile bizi artık yoklamaya başladı.
Rabbim sonumuzu hayır etsin. Bırakmayı düşünüyorum artık.