Üstadım esnafım bende galericiyim. İnanın işini dürüst yapan çok az kişi kaldık. Normal al satçılar bile bizi artık yoklamaya başladı.
Rabbim sonumuzu hayır etsin. Bırakmayı düşünüyorum artık.