• 09-10-2020, 17:25:52
    #10
    O adam galerici ise sırf senin araban için gelmemiştir emin ol ha birde belki yaşadığın memlektte esnaftır
  • 09-10-2020, 17:26:57
    #11
    Üyeliği durduruldu
    nesmira adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunlar ölücü değil direk ölü soyucuyu soyanlardan
    Aynen öyle
    Murataraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hata sizde bence o kadar yol gelmişlerse fiyat ne dediyseniz o heralde siz 56ya okey deyince onlarda nede olsa paraya ihtiyaçları var heralde diyip 50ye kapatmak istemişler Kısacası ölücü çıkmışlar iyiki s.g demişsiniz böylelerine böyle cevap vermek lazım
    Kesinlikle o hataya düşmüyecektik.
    BasakT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir an bu olayın sonu babam kabul etti, sattı, durduramadık şeklinde bitecek diye korktum
    Yok hayatta kabul ettirmezdim ben 59 verseler bile vermezdim artık.
  • 09-10-2020, 17:28:31
    #12
    Üyeliği durduruldu
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araba neymiş hocam merak ettim
    Opel Vectra C 2003
    EmirhanKaruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstadım esnafım bende galericiyim. İnanın işini dürüst yapan çok az kişi kaldık. Normal al satçılar bile bizi artık yoklamaya başladı.
    Rabbim sonumuzu hayır etsin. Bırakmayı düşünüyorum artık.
    AL-Sat işinde iyi para var ama dürüst olmak çok önemli.

    BozR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O adam galerici ise sırf senin araban için gelmemiştir emin ol ha birde belki yaşadığın memlektte esnaftır
    Aynen öyle sanırım 4-5 kişi geldiler ucuzdan alıp gideceklerdi 3-4 araba.
  • 09-10-2020, 17:29:38
    #13
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Opel Vectra C 2003

    AL-Sat işinde iyi para var ama dürüst olmak çok önemli.


    Aynen öyle sanırım 4-5 kişi geldiler ucuzdan alıp gideceklerdi 3-4 araba.
    Kalabalık gelip ürkütmek isterler oyuna gelmeyelim
  • 09-10-2020, 19:16:17
    #14
    Kusura bakmasın galericiler yada baksın ama baban galerici olsa araba alınmaz satılmaz. Çok nadir istisnası olabilir ama geneli öyle maalesef.
  • 09-10-2020, 19:20:50
    #15
    az bile demiş bir kat da dayak atsanız yeridir