nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Araba neymiş hocam merak ettim
Opel Vectra C 2003
EmirhanKaruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstadım esnafım bende galericiyim. İnanın işini dürüst yapan çok az kişi kaldık. Normal al satçılar bile bizi artık yoklamaya başladı.
Rabbim sonumuzu hayır etsin. Bırakmayı düşünüyorum artık.
AL-Sat işinde iyi para var ama dürüst olmak çok önemli.

BozR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O adam galerici ise sırf senin araban için gelmemiştir emin ol ha birde belki yaşadığın memlektte esnaftır
Aynen öyle sanırım 4-5 kişi geldiler ucuzdan alıp gideceklerdi 3-4 araba.